
نامه پزشک قانونی اومد جسم سخت؟؟؟؟ این دیگه کجا بوده رفتم رونوشت عقدنامه گرفتم که ببرم پیش وکیل احضاریه از کلانتری هم دادن باباحاجه نذاشت برم گفت فردا ... xa0شنیدم که من لکه ننگ شدم واسه خانواده ام من احمقم کلی لطف شامل حالم شد ممنون دوستان همسایه ها مرسی خودکشی راه خوبیه باید تحقیق کنم...
ادامه مطلب