
مثلا سالگرد بود سالی که گرد نشد از وقتی مردی و رفتی من خیلی بد اوردم سال فوت تو اولین ازدواج و 4 سال بعدم تو سالگردت من باز از کردمxa0 بعد از تو دگر هستی پا نگرفت بعد از تو دگر هیچ کسی در دل ما جا نگرفت در کلبه تنهایی خود دق کردیم بعد از تو دگر مرگ هم سراغ از ما نگرفت xa0روحت شاد من خیلی دوست دارم همیشه به یادتم...
ادامه مطلب